Dessa helger

Nog är högtidernas helger alltid trevliga, och lite ledighet uppskattas minst sagt.
Men nu får det snart vara nog.


Om det ska fortsätta såhär kommer jag att rulla fram inom en snar framtid. Inget jag ser fram emot. Tur att det är nyårsafton om ett par dagar så att man kan avge nå´t sorts löfte som jag för en gångs skull planerar att hålla. Det ska bli spännande. Jag tror att symptomet beror på bristen på rutin. Man äter när man är vrålhungrig, när man når detta stadie kan man eventuellt sätta i sig någon av chokladaskarna man fått i julklapp. Annars äter man schysst mat men då kan man istället trycka i sig en chokladask mellan måltiderna. Det bygger så att säga. Nej, nu får det vara slut på det roliga.
För övrigt så ska jag fira min nyårsafton i Borlänge. Jag och karln + hans familj ska bo på hotell och skämma bort oss. Det blir säkert himla mysigt.

Snart återkommer jag med ett himla bra tips på hur man får naglarna att hålla.
Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0