Den skapande eran

Jag har kommit in i min skapande era. Det känns väldigt inspirerande!

För tillfället vill jag aldrig mer se en dator..Har ledsnat en aning..
Har gjort samma sak de senaste fyra timmarna, jag hoppas att ni förstår min frustration.
Men vad gör man inte.
Jag börjar mitt nya hälsosamma liv idag. Jag känner mig så jäkla taggad. (liten lögn).
Men det ska nog gå bra ändå tror jag..
Snart är det julafton och jag längtar inte så mycket.. Konstigt nog.
Det skulle inte göra jätte mycket om vi råkade hoppa över den 24:e december känner jag. Vet inte riktigt varför. Många faktorer. Men det blir säkert skit bra hur som helst.

Nu ska jag fakturera så att jag får pengar. Kul.


Om du vill köpa en julklapp till mig, köp dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0