tomma ord

Hej,
Jag har inte den blekaste aning om varför jag nu påbörjade ett nytt inlägg, jag har inget vettigt att skriva, har inga stordåd att skryta med och inget allmänt kul att berätta om. Så jag vet i ärlighetens namn inte.
Det var troligtvis nånting långt inne i mitt såkallade kontor som hade något att förtälja er.


Nog för att jag har svårt att komma på vad det är.
Dagen har inte haft så många intressanta eller spännande aktiviteter att bjuda på.
En promenad i regnet, ett rent akvarium och lite jobb. Inget extravagant precis. Men jag överlevde dagen och jag har inte, trots det uppiggande vädret, varit det minsta nedstämd.
Med tanke på vädret har jag haft all anledning att lägga mig på sängen djupt försjunken i en bok.
Nu kanske du tänker att det är olikt mig att beté mig som en och annan bokmal, och det är det också.
Råkade bara komma över en hemskt spännande bok som faktiskt till och med lockar mig till läsning. Kul.

Annars då? näe, det är ganska lugnt. Tycker det är mäkta tragiskt att sommaren så tydligt lider mot sitt slut.
Kan inte förstå att det varje år känns som att sommaren har varit så himla kort. Är det bara jag som känner så?
Jag hoppas att den kommer tillbaka i morgon med 25 grader och klarblå himmel och utbrister; SKOJJA!!!
Då skulle jag allt må. Men jag vet hur det funkar i det här landet. Soljäveln är nog rädd för oss.

Kom precis underfund med att jag inte pratat med min kvinna på himla länge. Undrar om hon lever?
Det hoppas jag! Jag ska nog skicka na ett sms.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0