Onsdag?

Hej bloggen.
Frånvaron har jag ingenting att säga om. Jag har inte mycket att berätta bara. Så är det ibland.


Idag är jag förövrigt förvirrad..är det Tisdag eller Onsdag?
Visserligen är det väldigt lätt att kolla upp detta, men jag föredrar mig själv aningen förvirrad.
Sitter och lyssnar på gammal musik, bra dock. Och det är väldigt trevligt.
Är aningen rastlös. Inte mycket att jobba med idag, och då blir det så.
Ska ge mig ut på en promenad alldeles strax. Det snöar btw. Det tycker jag inte om.
Det var ju vår för ett par dagar sen, vad hände med den?!
Nej, snö kan jag gott klara mig utan. Men inte sol.

För att komma ifrån ämnet så kan jag berätta att jag blivit smått besatt av "Hannibal" filmerna. Jag kan inte annat säga än att han är cool. Det är fritt fram att tycka att jag är dum i huvudet för min åsikt om denna kannibal.
Filmerna lyckas ändå utmåla honom som ett monster som man ändå inte riktigt vill att poliserna ska få fast.
Skräckfylld förtjusning. Jag gillar det.

image185

Har ni förresten sett "Hannibal rising"? Denna handlar hur som helst om Hannibals unga år.
Gaspard Ulliel är hunken som fått äran att spela Lecter själv.

image186

Nu ska jag promenera. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0