Onsdag

God morgon!
Idag är det onsdag..Igen.


Jag förstår inte riktigt hur min kropp fungerar..Jag somnade typ 23:30, och vaknade nyss...Det är 11½ timmar. Det är helt sjukt. Jag trodde att jag skulle vakna 08.00 å va hur pigg som helst, men icke.
Skitsamma, det är en världslig sak.
Idag ska jag jobba, och försöka lösa mysteriet med alla tidningar jag fått skickade till mig.
Ta ut hundarna och promenera i solen, i like!
Sen ville T ha skjuts till granngården, å jag är inte den som är svårövertalad om sådana småsaker.
Efter detta ska min B hjälpa mig att agera hovslagare. Det kommer bli skit bra.
Nu ska jag överväga att käka frulle!

image183
Några skulle jag ha, men så många?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0