Oj oj

Hejsan!
Nu trodde du minsann att jag dött lite igen, men nepp, inte jag inte. och inte än.

Valborg idag..Oj vad denna högtid (?) var roligare när man var liten. Ett rent nöje att springa runt en jävla brasa. Jag önskar nästan att jag kunde se fascinationen fortfarande. Men den är som bortblåst.
Varför ska man supa när man hälsar våren välkommen? Folk bara söker anledning att intaga en öl för mycket. Tragiskt.
Ska hur som helst på middag hos min gamle vän Jimmy ikväll och jag har höga tankar om denna tillställning. Kommer säkerligen att bli trevligt.
Kommer dock att ha väldigt stressigt. Sitter och jobbar nu. Har inte duschat, handlat käk, alkohol eller nånting. På något vänster ska jag lyckas klämma in Maestro i detta späckade schema. Vi får se hur det går.
Det ser hur som helst ut som att det trevliga vädret tänker hålla i sig även ikväll. Hoppas hoppas.
Nu, viktigare saker!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0