Goddag!

Hej alla människor!
Jag hoppas för allt i världen att ni mår underbart!
Jag gör det.

Nu kanske ni trodde att jag dött igen, inte sant? Men det var faktiskt ett ofrivilligt blogg uppehåll. Nu vet ni det också.
Denna dag är fantastisk!
Vaknade klockan 11.00 av att klockan ringde, och jag kände mig sjukt trött alltså. Apropå det har jag blivit förkyld igen, jag hann knappt bli frisk från den förra. Skitsamma. Sjukt trött var jag. Sedan klev jag upp och käkade en leverpastej macka med gurka, som var helt makalöst god! Drack färskpressad apelsin juice till detta. Mums!
Sedan satte jag mig här för att göra nytta. Jobbade lite, körde fast ett par gånger, men man är ju inte sämre än att man grejjar till det. Har en del tidningar att gå igenom..(bilder kommer).
Sedan lyckades jag mana på min mor att följa med på en promenad i det härliga vårvädret. Det var så himla skönt! Nästan så att det var lite varmt, men man ska inte klaga =)
Och nu sitter jag här och jobbar igen.
Nu tänkte jag plåta mina senaste dyrgripar, och diverse skojjiga saker. Men detta kommer nog i ett senare inlägg.

Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0