Vitaminer, mineraler och skojjiga små burkar

Klockan är mitt i natten och jag är en nattuggla. Jag lever när alla andra sover så sött.
Alla måste ju förbereda sig på den spännande dagen som väntar i morgon.
Men jag tycker inte att det är så mycket att förbereda sig på. Alla dagar är samma sak.
Jag har beställt en ny dator, och det var fanimig på tiden. Kan jag starta upp mitt nya liv så fort den kommer.
Det är himla roligt tycker jag, det är sånt som roar mig.
Jag tycker att det finns för mycket dumma människor. Och jag tycker synd om mig själv för att jag ens måste titta på dom. Det är skam att se att så många människor kan gå ner sig så. Föröda sina liv på detta sätt. Jag blir förbannad. Men så har jag aldrig påstått att människor ska vara smarta och vänliga heller.
Vi är djävulens påfund, och mänskligheten kommer aldrig sluta att göra sin omgivning illa.
Himla synd tycker jag. Men jag kan ju inte rädda världen själv, hur mycket jag än skulle vilja. För jag skulle kunna det, men inte själv då dock. Jag och kärringen får påbörja den missionen snart. Så får vi se vart det landar.
Vi hade en mycket intressant diskussion ikväll, hon och jag. Vi kom fram till att vitaminer, mineraler och skojjiga små burkar gör att vardagen inte är så grå och trist längre. Och det gjorde mig glad. För ack så himla sant det är. Prova det själva DUMMA människor!   Rädda världen istället, sitt inte här och läs om en tragisk människas ännu mera tragiska tankar. Fy skam!
Nu tänker jag gå å lägga mig.
Puss&gos fotjuice

Kommentarer
Postat av: Max

Jag är guds barn

2007-09-27 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0