Frilansa på en måndag

hej
Jag är enormt jätte trött, jag vaknade 10 i morse, andra människor hade vart riktigt utvilade om de vaknade 10, men inte jag. Jag behöver min sömn till 13, annars blir inte dagen bra. Men jag tänkte trottsa detta idag, och göra den här dagen till den bästa någonsin!
Jag frilansar, jag är inte arbetslös. Det känns skit bra! Har lite kneg på G. Och har jag tur så lönar det sig i mer jobb, vilket jag vore oerhört tacksam för. Bra skit helt enkelt.
Nu sitter jag vid denna fyrkantiga, söta skärmen och lyssnar på KT Tunstall, vilken kvinna.
Jag väntar också på att kärringen ska sluta, så att vi kan dra upp till stallet och fördriva dyrbar tid.
Det är trevligt. Bara inte Uffe är dum i huvudet idag också, då kanske jag dör.



By the way så mejlade jag en kvinna på aftonbladet igår kväll, om ett reportage jag gärna ville att de skulle skriva, men hon har inte hört av sig. Vilken skata. Jag som tyckte att jag var något världsligt på spåren. Kan ju iochförsig vara så att hon inte läst mitt mejl, men det borde hon ha gjort, och hon borde ha svarat också. Men det har jag lärt mig här i livet att människor sällan gör som man tycker att de borde göra.
Grejen handlade iallafall om terroristattacken den 11/9 -01. Jag  hävdar, och många med mig att det inte alls var en terroristattack, utan ett insider jobb. Jag har bevisen på min sida.
image6

Kommentarer
Postat av: karl

word

2007-09-24 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0