Att leva en fredag

Hej kära människor!
Jag lever idag, och jag är Gud evigt tacksam för detta. Jag visste att Han tycker om mig.
Han har nog några speciella planer för mig den där mannen. Men jag kan ju såklart inte göra något innan jag fått klara direktiv från Honom. Och dessa direktiv väntar jag spänt på.
Hur är det då egentligen att leva på en fredag? Är det något speciellt? Ja, det är klart det är! Det är bitter ljuvt att leva en fredag. Men rädslan är mindre. Jag var inte lika rädd idag. Grymt skönt! Fredagar är bra dagar!
Jag har chillat idag, och varit i stallet med kärringen. Det var trevligt, och vi var orädda, som bara vi två kan.
Lillo och Nobell var med och vaktade oss. Det är något de kan! Vakta alltså. Ett hugg i strupen och kattmördaren är död. Och jag ska viska några visdomsord i kattmördarens öra då. Haha, det ska jag.
De klokaste ord en flicka kan memorera. Då ska jag komma ihåg, och vis och upplyst är jag då. JESUS!
Jag är en djup människa, och jag tycker om att vara en djup människa. En djup människa är det väldigt få som förstår sig på, det är bara andra visa människor som förstår sig på mig, och jag känner bara en djup människa och det är Thös-fan! Halleluja för henne. Andra folk tror att de förstår, men de har ingen jävla aning egentligen, och ord kan inte rädda en sådan situation. Men de odjupa människorna tror det. Fel.
I morgon ska jag åka och shoppa med min mor, hon är inte djup, men hon är bra ändå.
Vi ska köpa en massa världsliga saker. Sådana saker som fattiga barn i Afrika inte skulle prioritera. Men jag är inte ett fattigt barn i Afrika, så jag tänker köpa mina onödiga saker enbart för att dessa gör mig lycklig för en stund. Men bara en stund. Sen ska jag lyssna på "House of the rising sun" hela dagen, och natten. Hela tiden.
Då är man jävligt djup.
Tack Andreas Af Malmborg, för att du gjorde mig till en djup människa med många tusen tankar om allt och allting. Hela tiden. Tack!
Jag tycker om min mormor.
Mig själv också

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0