Sömnrubbningar

Jag har sömnrubbningar. Nu vet ni! Haha
Det är ett problem för mig faktiskt. Kan verkligen inte somna före 03:00, och jag kan för allt i världen inte förstå varför. Det skulle kunna bero på att jag kliver upp vid 12:00 om morgnarna, men det gör jag ju för att jag inte somnar innan 03:00, det är rundgång, och jag kan inte bryta det.
Det spelar ingen roll om jag kliver upp vid 10:00, jag kan ändå inte sova om kvällarna.
Jag lider inte jätte mycket av detta, men en liten aning. Nu vet ni iallafall, så att ni inte undrar.
För det tycker jag vore himla tragiskt.

Ska nog lägga mig och glo på någon bra film kanske, tills jag somnar.
Är det något bra man tittar på, nog fan somnar man alltid. Men inte annars inte.

Funderar lite smått om vad jag ska fördriva morgondagen med, och jag vet inte.
Om vädret tillåter ska jag nog gå ut på en lång, härlig prommenad, det är bra för kropp och själ.
Sen kanske jag arbetar lite om jag fått några bilder än, men det vet jag ju inte nu. Såklart.
Städa mitt rum är ett måste också, det ser för jävligt ut här inne, jag lider av det själv faktiskt. Jag får ta jätte kliv för att ta mig till sängen. Inte skojjigt någonstans. Men nu känner jag att jag skriver bara för att skriva, fast jag egentligen inte har så mycket vettigt att säga, så jag tror att jag slutar där.

Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0