Onödig fakta om mig


Namn: Hanna Carina Johansson
Bor: Rimbo, Asplund
Född: 11/7 -88
Stjärntecken: Kräfta
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blå, grön
Längd: 175 cm
Vikt: Min ensak
Skostorlek: 38-39
Familj: Mamma, pappa, Tvillingbröder, två hundar, två råttor.
Beroende av: Göteorgs rapé, frihet, ljus.
Civilstånd: Förlovad med Bobbo.
Bästa vän: Martina Thörnqvist.
Idol: Martina Thörnqvist.
Käraste ägodel: Mollan, Bäbis, Nobell, Muff, Mobilen, Datorn, Sune, Sally, mina skor + väskor.
Vem blev jag arg på senast: Krister
Varför: Han är dum.
Vem skrattade jag med senast: Martina Thörnqvist.
Varför: Hon är rolig. (Bajs-smulor)
Mina drömmar: Resa till Australien, hoppa bungy jump, Köpa ädel frieser hingst, rädda världen, köpa jackrussell.
Vad ska jag bli när jag blir stor: Webbredaktörs-assistent, el, frilans
Ord jag missbrukar: Fett, verkligen, egentligen.
Vad är jag rädd för: Arga gubbar, kattmördare, ovissheten.
Är jag snygg: Ja, fantastiskt!
Svaghet: Pengar
Falsk: Ja, fruktansvärt. För att överleva i den här världen så måste man vara det.
Allmänbildad: Jag bryr mig om det som är viktigt.
Mig själv med tre ord: Snygg, sexig och Osingel.
Lyssnar på nu: Linda bengtzing - jag ljuger så bra (RIX FM)
Hur bra är hon: Himla Obra!
Ordningssam: När det gäller viktiga saker.
Saker jag är bra på: Tekniska saker, vara trevlig, skriva, vara djup och massa andra saker.
Senaste film jag såg: Sicko (Michael Moore)
Var den bra: Den fick upp ögonen på en.
Vilken film vill jag se: Chuck&Larry
Vad ska jag äta idag: Spaghetti & köttfärssås
Mitt senaste sms: "Jo, det var bild. Slå till."
Från: Martina Thörnqvist.
Sötaste människan jag vet: Agge!                                                         
          
Snyggaste människan jag vet: Angelina Jolie
Mina konstiga egenskaper: Kan titta rakt med ett öga och i kors med det andra. FETT!

Jag har slut på kreativitet nu, kommer inte på något mer. Kanske uppdateras någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0