Mörker

Visst var jag upp till stallet, och visst var det mysigt, men kvällarna är så korta såhär års.
Det blev mörkt ganska fort, jag som skulle rida i kvällssolen. Det sket sig.



Jag och Tina upptäckte ett stort hål i våran svenska denna kväll.
Weasel bajsade i gången och Tina förklarade att man måste ta upp skiten försiktigt på grepen, annars blir det bajs-smulor kvar i gången, och jag skrattade så mycket så att jag höll på att dö. Bajs-smulor? Kan det verkligen heta så? Vi funderade på saken lite närmare, och kom fram till att bajsbitar kan det inte heller heta.
Helt värdelös och nivålåg konversation, men om någon vet den riktiga benämningen för detta så vore jag ytterst tacksam över att få veta.

Kommentarer
Postat av: Max

Haha, bajssmulor :D
Fast jag skulle nog säga att bajs är bajs, om det nu är smått eller stort, mycket eller lite.

2007-10-17 @ 23:33:49
URL: http://maxl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0