Måndag, inredning och Manne.

Hej alla människor!
Jag är förundrad att du så troget läser min blogg, men jag finner det roande!
Måste bara sticka in med och berätta att det finns en sannerligen dum människa som inte förstår någonting. Du kan väl inte fråga mig om den saken? Jag är ingen ärlig människa förstår du. Tänk själv.
Denna dag har inte varit värst givande. Jag spanade in till Sune och Sally för att se att allt var i sin ordning, och det var det. De simmade så lugnt och fint, och såg allmänt harmoniska ut. Det förgyllde min vardag en aning.
Jag var ut en sväng med Manne också. Det är min extraordinärt charmiga cykel, dessvärre har jag ingen bild att visa på honom, men han är snygg. En bild kommer så småningom.
Det var extremt kallt och blåsigt när jag for iväg, så det blidde bara en kort sväng, men ack så trött jag vart ändå. Kondisen är inte vad den brukar. Efter denna utmattning satte jag mig framför tv:n och tuggade mina extremt goda tuggummi-automats-tuggummin. De smakar bara i ca 2 minuter, men dessa två minuter är goda 2 minuter. Det var minst sagt värt det. Sedan åkte jag upp till stallet med thösen, och det var trevligt.
Hon finner mockandet minst sagt skrattretande.

image18

Sedan beslöt hon sig för att sig väl smaka på en mossgrön, naturlig Prince.
Lillo ville joina, så det fick han givetvis.

image19

Sen chillade vi en stund, och diskuterade världsliga saker. Vi gör ofta det.
Efter en stund diskuterade vi varbölder, och den diskussionen var mycket givande.
efter den efterlängtade och välbehövande vilan hämtade jag in en trevlig häst. MUFFEN! Och han var trevlig idag, men han morrade åt kamerablixten, han fann den inte roande någonstans.

image20

Efter detta ytterst hårda ae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0