Konstigt

hallå!
Jag är tillbaka, ni kanske trodde att jag var död, men nehejdå, sån tur ska ni inte tro att ni har.
Jag lever i allra högsta grad må jag säga. Även om det inte har känts så idag.
Har funderat på det här med att vi ställt tillbaka klockan en timme, och det blir så himla mycket mörkare om kvällarna. Vore inte det mest logiska att man ställde fram klockan en timme, så att det blir ljusare om kvällarna?
Det är ju nu man behöver ljuset som mest. Men nehejdå, inte ska det vara så inte. Undrar bara vem som kom på denna dumhet. För dumt är det faktiskt.
Anyway..idag (eller igår) är det söndag, och som vanligt på söndagar så gör jag ytterst lite. Man kanske kan få intrycket att jag gör ytterst lite varje dag, men då misstar ni er. En aning iallafall.
Jag vaknade iallafall vid 13:00 gick upp, hällde i mig en red bull så att jag skulle kvickna till lite, sen tittade jag på reprisen av "bonde söker fru" och konstaterade att det suger!! Kan vara världens sämsta program efter Seinfeld.
Sedan åkte jag och min kära familj till N-tälje och tog en fika hos min moster och morbror. Det var trevligt.
Blåbärspaj bjöds det på, och det tackar jag sällan nej till.
Sen så  åkte vi hem till kära (HAHA) rimbo, och jag satte mig här vid min kära ögonsten.
Det var väl i princip min söndag i korta drag.
Nu ska jag nog ta och sova ett par timmar. Inte för att jag är trött, men alla andra sover.
Så jag återkommer troligtvis i morgon.
Tack å hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0