Konstiga kineser och Monopol

Min lördag kretsade kring konstiga kines tillställningar och uteblivet monopolspel.
Visserligen blev det himla trevligt ändå!
Kineserna fick min lördag att vara värdelös till en början, och delvis värdelös på kvällen, eftersom det inte vart som det skulle. Men det fick fungera iallafall. Det kan du tacka dig själv för, och dumma kines-honan.

Idag är det söndag, underbara, värdelösa söndag.
När gud uppfann söndagen hade han verkligen tänkt att vi människor var i behov av en värdelös dag, att göra värdelösa saker på. Det är skalle på den mannen.
Jag har inte gjort mycket saker alls, vaknade 13:30, och hade aningen dåligt samvete. Varför vet jag inte, men det dåliga samvetet brukar infinna sig när jag vaknar FÖR sent. Och mitt undermedvetna tyckte nog att 13:30 var aningen sent. Sen satte jag mig framför tv:n och käkade en macka med kyckling och bacon röra, himmelsk god!
och drack cola light! (PERFEKT) sedan satte jag i mig två havrebollar, och sedan tog jag en snus och chillade.
På söndagar är det en ypperlig tv dag, om man tycker om repriser, jag HATAR repriser, men jag tittade på några ändå, bara för att. Sen kollade jag så att Sune och Sally hade det bra, de är by the way mina oguldiga guldfiskar som är bäbisar. Och de mådde jätte bra. Efter det så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde faktiskt, jo! Jag tog ett bad! och det var härligt! efter det så chillade jag med en snus igen.
Sen käkade jag nog middag, en ljuvlig gryta som min mor tillagade. Trevligt.
Sen åkte jag till stallet, och det var mörkt. Sen åkte jag hem och tittade på film. Och nu sitter jag här. Det var min dag.

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0