Härliga dag

Det har minst sagt varit en härlig dag idag, solen har behagat titta fram många gånger, och det gör att man får lite extra energi och blir omedvetet lite gladare. Det behöver man verkligen så här års. Visst det är hyffsat ljust om dagarna, men man vet ändå någonstans att vi är på väg mot mörkare tider, och det gör en inte gladare. Men som sagt dessa dagar är lätträknade, men ack så underbara!

Nu har jag precis ätit middag som jag själv tillagat. Det vart Bacon, makaroner och äcklig sås.
Men jag vart mätt hur som helst, för mätt tror jag. Jag har tänkt på en sak, och det är varje gång man äter sig sådär äckligt mätt, så lovar man sig själv att aldrig bli så mätt igen, men man glömmer ju liksom den mätta känslan så snabbt, så man gör misstaget gång på gång. Det suger.

Snart ska jag upp till stallet i den underbara kvällssolen, det ska bli riktigt skönt faktiskt.
Ska ut på en långrunda med Muff också, ska bli skönt det också.
Kastar in lite bilder sen när jag kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0