God morgon Sverige!

Hej och god morgon alla pigga människor!
Tro det eller ej, men jag chockade kroppen och klev upp 08:00 imorse!
Och jag känner mig som mer människa än på länge måste jag säga.
Jag käkade frulle med Bobbo innan han stack till skolan, sen har jag hunnit få i mig två muggar kaffe (enbart för att inte somna på stället), ringt en barnmorska som inte hade tid med mig, tittat på nyhetsmorgon, tankat massa film, och massa andra skojjiga saker! Visst är det bra!
Jag tänkte att jag skulle försöka göra lite nytta och arbeta lite också, bara för att jag är så himla duktig idag =)
Såg "se upp för dårarna" igår, och jag måste säga att jag blev minst sagt besviken, det är många som sagt att den ska vara så himla rolig, å nej, så jävla rolig var den inte. Visst hade den sin charm, men inte ens i närheten av Ratatouille. Kommer aldrig kunna släppa den filmen =P.
Har tankat "Nina Frisk" nu, den verkar asdålig by the way, men måste ge skiten en chans. 
Chuck n lary har kommit hem också, den må vara skojjig iallafall.
Min vänliga vän Anton från Kalmar skulle vara vänlig och hitta en bra version av "Superbad" (Supersugen) till mig, och jag vart så tacksam, men när jag öppnade den lilla raringen och tittade på den så var den filmad från bio, Tack Anton! Hahaha =P
Nu lyssnar jag på lite uråldrig Håkan Hellström, jag blir liksom lite glad/deprimerad av honom. Kanske slutar lyssna på honom nu.
Nu ska jag arbeta.

Puss&gos fotjuice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0