Bra!

Hej alla extremt glada människor!!
Jag har haft en sån himla trevlig kväll, och den hade inte blitt så trevlig om inte Tina&David hade tvingat mig =D Tack! Jag hade först tänkt att bara ha en vanlig, tråkig hemmakväll med mitt vin och massa choklad, men så vart det så mycket mer, och ack så lycklig och tacksam jag är för det =)
Har inte dansat så mycket sen..jag vet inte ens när, men gud vad jag behöver det!
Helt jävla underbart! Vi hade HubbaBubba-bubbla-tävling också så himla skojjigt, tina tog hem det :D
Sådana spontana händelser borde hända lite oftare =)

Men kvällen började som sagt med vin och choklad, så att jag skulle bli glad.

image75

Nu är klockan så mycket så att jag nog ska lägga mig och glo på en film, det är himla trevligt!
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0