Bögar, toffifee och knasiga hundar

Hej igen allesamman!
Hoppas att kvällen har varit till största belåtenhet! Det må jag säga att jag unnar alla underbara människor!
HAHA!
Kom nyss hem från Tina. Det var mycket trevligt som vanligt. Vi käkade Maltesers, Toffifee och glodde på "Chuck and Larry" (Igen) Men den var minst lika kul igen! Jag kan inte riktigt förstå varför, men bögfilmer attraherar mig på något sett. "Brokeback mountain" är en av mina absoluta favoritfilmer, och den är ju också...gay.
Hm..finurlade på om jag nog ska bli eller har vart gay kanske..i något tidigare liv eller något sånt. Eller så har Han planerat för mig att bli det i mitt nästa. Jag är spänd på att se vad framtiden har att visa.
Apropå Han med stort H, så funderade jag imorse efter mitt morgonkaffe på att han nog uppfann sjukdomar, såsom canser och HIV för att slippa välja ut människorna som ska dö själv. Han är inte dum Han inte!
Tina informerade mig också om att det faktiskt är farligt att vara ridande polis, för alla hatar hästar! ( HAHAHAHA)
Hon är skojjig hon!


image71
Man skulle kunna tro att de inte var förberedda på den här bilden, men FEL!

image72
Värsta chillhunden ever. Wilda Matilda!

image73
Hm...bra skit!

Jag bad också min ytterst bästa väninna ge mig en adjö-bild, och det fick jag givetvis!

image74


Nu, helt plötsligt tog kreativiteten slut, och jag har inget mer att komma med.
Om ni har tur, så återkommer jag i morgon.
Goooooouuud najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0