Klart som en solig dag i Maj!

För er som undrar; Givetvis röstade jag på Daniel!!!
Annars kan jag inte kalla svenska folket för nötter..
Nu är det bye bye med idol, ser ingen som helst anledning att fortsätta titta.
Har tyckt ända sedan jag såg Daniel på audition att han var helt underbar, och har varit bra hela hösten i idol!
Alla andra har varit ojämna, men inte Daniel. Han är en gud.
Marie Picasso är hemskt bra också, men ingen kan slå Daniel..
Bara Röv-Amanda åker ut..sen kan jag titta igen.
Jag ska fira dagen hon åker ut!
En flarra Moet och jordgubbar tror jag till och med.
Då ska jag slå på riktigt och ställa till med fest.
Gud vad jag ska njuta då!


Kommentarer
Postat av: Max

Alla som tittar på den där skiten är nötter. höhö

2007-11-26 @ 13:32:49
URL: http://maxl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0