Källare

Sitter här mitt i natten (nästan) och har kommit underfund med att jag VERKLIGEN vill ha en källare i mitt framtida hus. Det är jätte konstigt ju..en sån där mörk burrig plats där det bara samlas en massa skit, och jag känner ändå att jag inte skulle kunna leva utan en. Underligt.
Men först måste jag bli rik.
Först rik, sen källare. Det blir as bra! En frieser där emellan också, en sådan är prioritet ett! Så sant som det är sagt. Jag vill att det ska vara helg nu, jag tycker om helger. Våra helger. Dom är så himla trevliga, men ändå simpla..Konstigt det också, men jag gillar dom.
Nu vill jag jaga. Björn eller nåt. Så att man sitter på pass och nästan är lite rädd..Oj, vad jag vill jaga björn nu.
Kanske får gå ut med luftgeväret å jaga kråkor eller nåt istället..Fast kråkor är jag ju inte direkt rädd för. Jag kanske kan agera kråkrädd, det vore skojjigt. Eller skjuta nån ful katt. Det gör jag nog..eller inte. En björn.
Konstigt konstigt.
Jag är rädd för att stora saker från rymden ska förinta jorden. Jag är faktiskt riktigt rädd för sånt.
Typ en jätte komet eller nåt. Det skulle jag inte vilja uppleva, och hoppas för guds skull( och buddhas) att jag slipper.
Hm..mycket med det där.
Snart är det jul också, och jag råkar ha 600 riksdaler att köpa julklappar för, LYCKA till Hanna j.
Nog skall jag lyckas med det. Det kommer kanske att bli aningen tufft, men nog ska det gå alltid.

Nu har jag spytt ur mig alldeles på tok för mycket strunt. Nu lägger jag ner känner jag.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Max

Jaa, såna där jävla björnar förtjänar inte sin plats här på moder jord, särskilt inte di elake

2007-11-20 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0