Jägarexamen

Hej människor.
Hoppas ni mår ypperligt denna underbara dag!
Jag tror nämligen att den kommer bli något utöver det vanliga.
Det är snö och mys!
Jag måste köpa fågelmat till mina småfåglar utanför fönstret.
Hungriga små rackare det där ^^
Oj, vad jag mår bra nu, måste jag bara låta er veta =)
Känner att jag har allt framför mig, och det känns fantastiskt.
För er som vill veta så har jag suttit och läst jägarexamen hela dagen, ganska intressant må jag medge.
Visste ni tex att man inte bör jaga rådjur med en hamiltonstövare? Nu vet ni =)
        
Mina ständiga funderingar på allt stort har inte avtagit sedan Anton från kalmaah babblade för sitt.
Jag kanske måste ta efter honom och göra lite forskningar i bibeln. Alla hemligheters bok.
Vad tror du på? Gud? Jag vill veta!
Jag tror på vision och illusion. Det enda.

Nu ska jag unna mig mer jägarexamen.
Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Max

Jag tror på tomten!

2007-11-28 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0