Hej människor!

Hola alla glada människor, som för mig faktiskt får vara lyckliga idag.
Jag känner på något sätt att jag håller på att bli en ny människa, min egen människa.
Och det är så positivt, och det gör mig stark. Jag känner mig stark.
Jag har kommit underfund med att man måste vara sin egen människa, innan man kan bli någon annans människa. Om nu någon vill bli någon annans människa, det vore jätte konstigt ioch för sig.

Denna helg har jag spenderat med min kvinna och hennes man, mycket trevliga människor måste jag säga.
På fredagen satt vi hos tina och värmde med lite vin och Robert Gustavsson, som för övrigt är min nya idol.
Han får 10 pluppar av 10 möjliga. Sen gick vi till Stadion för att dansa av oss, vi dansade sannerligen av oss, sedan begav vi oss till davids replokal, men det vara bara konstiga människor där, så vi återgick till Tinas lya.
Där fortsatte intressanta diskussioner och trötta.
I går (lördag) fyllde min kära kusin Robin 16 år, han hade till och med slagit på med att ta på sig en skjorta, som han för övrigt hade på sig i typ 3 minuter, personligt rekord för killen.
Det var himlans trevligt där, mormen drog fram dragspelet, och morbror drog fram en ostämd 12 strängad gitarr och alla brast ut i sång. Nånstans älskar jag alla de människorna. Dom är jag.
Efter att moster kastat dottern i golvet som nästan slog ut två tänder, och mormen som spelat frenetiskt på dragspelet, så beslöt jag, som kvällens chaufför, att det var dags att åka hem.
Det blev en lång bilfärd, en full far i passagerarsätet som ska diskutera så himla oviktiga saker, fast det ända man vill höra är tystnaden gjorde att det kändes lite träligt, men han har sin charm gubben.

Anyway, efter att jag släppt av min familj här hemma, haffade jag åt mig en present som stod väl inslagen på mitt rum, och sedan styrde jag kosen mot marknadsvägen 5. Tinas place. Hon fyllde år den 6, så hon skulle givetvis ha en present =D Det fick hon, och hon blev glad, det var skojjigt. Sedan glodde vi på ett par avsnitt av "high chaparall" som David (helt lagligt) tankat hem..Och efter det vart det ett parti TP som David vann överlägset, mest på tur måste jag säga. Sedan vid halv 2 tiden skuttade jag in i min kalla bil och körde hem, sedan sov jag.

Idag söndag, farsdag, som förövrigt är riktigt larvigt, har jag bara varit hos hästarna och hälsat på farmor och farfar.
Det var trevligt.

Nu ska jag kolla film.

Måste bara visa en himla charmig och trött Lillo.
image80

Hej då, sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0