Goddag

God morgon!
Ja, det är faktiskt sant, jag vaknade precis, och jag har lika dåligt samvete som vanligt när jag  vaknar för sent.
Anyway, har kommit på att frukost är överskattat, så den tänker jag fullkomligt strunta i.
Nu ska jag läsa mera examen, så att jag kommer på några finurliga frågor att lägga upp på webben sen.
För er som vill veta så har jag sovit med mitt fönster öppet hela natten, och inte lite öppet, utan så mycket det gick, och följderna av det är nu att det är istid på mitt rum..Har dock ett x-antal ljus för att försöka få upp värmen till det normala igen..får se hur lång tid det kommer att ta.. Brrrr! Det är sannerligen kallt.
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med, kanske ut och gå i kylan, sen stallet men förutom detta så har jag no clue.
Nu ska jag visionera.

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Max

Frukosten är faktiskt den viktigaste måltiden på hela dagen, skärpning!

2007-11-29 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0