Tjabba läget?!

Hej folk. Det är måndag idag, jag tycker inte om måndagar. Jag tycker inte om några dagar.
Jorå, skojja ba. Men denna dag har varit så oerhört lång och innehållslös. Det är ju inte bättre än att man blir uttråkad. Vaknade på tok för sent, IGEN, och mådde aningen dåligt för det. Men jag är inte mer än människa, även fast man kan tro det.
Har gjort extremt omycket idag, gått en prommenad och vart i stallet. Det räckte tyckte jag dårå. Och det är huvudsaken, vad jag tycker.
Jag har druckit glögg också, det var hemskt gott! den var spetsad med whisky och oerhört delikat!
En banan åt jag också, himla god!
Nobell-dagen idag också, det ända positiva med det är att min hund har namnsdag, annars kunde jag klarat mig utan en Nobell-dag. Verkligen.
Snart är det jul. Julen är mysig. Efter det är det nyår, nyår är skojjigt. Då kan man vara full som en kastrull med all rätt, det tycker jag om.
Man får leva ut sin pyromani också, ännu en fördel. Kul kul.
Har efter mycket om och men lyckats komponera en önskelista idag, det var himla bra och på tiden.
Min dator är mupp också, fast den är jätte ny, det gör mig förbannad emellanåt. Nu har ni fått mycket info på få rader. Nu ska jag glädjas åt magi och drömmar.

 Fiffi, världens mesta hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0