Raderar

Hej alla glada människor.
Har vart en ohyggligt seg dag idag, trevlig dock.
Inte alls dålig, inte alls.
Jag har bara inte gjort någonting alls, förutom stallet. Bara chillat hela långa dagen, och det är tråkigt tycker jag.
Mindre än en vecka kvar till julafton nu, känns otroligt konstigt måste jag säga. Ingen snö är det och är det ingen snö är det som att lite av julkänslan uteblir. Och det är ju såklart lite tråkigt.
Men nog blir det julafton ändå, snö eller icke ^^

Har precis kläckt ideén att jag nog ska tapetsera en fondvägg, tror att det kan bli ganska så schnyggt här inne.
Måste hitta en passande tapet bara, sen ska jag nog kunna kasta upp skiten själv, så svårt kan de la inte vara ;)

I morgon ska jag lägga ner min energi på att baka, och det är skojjigt tycker jag =)

Nu ska jag försöka sova...kommer aldrig att funka..peppar peppar.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0