Insikt

Hej folk.
Imorgon är det julafton, och det tycker jag ska bli ganska mysigt =)
Massa god mat och trevliga människor. Sämre kan man ha det.
Jag upptäckte precis till min fasa att jag kommer att bli tvungen att sluta snusa, och det känns jätte tråkigt..
Snuset har ALDRIG varit något jag ångrade att jag började med..men eftersom priserna på snus ska "chockhöjas" så är det väl lika bra tänkte jag...Kommer att bli svårt dock, men å andra sidan..har man lyckats sluta röka, ska jag nog fan lyckas med snuset också ^^

     

Anyway, årets längsta kväll ikväll..och jag känner att den kommer att bli oerhört tråkig och lång.
Inte bra nånstans..inte är jag det minsta trött heller...Ska by the way kliva upp 07:15 i morrn, så att ni vet.
Bulle på det. Men det är julafton, så det gör inget :)

Godjul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0