God kväll..

God kväll människor.
Jag lever än..tror jag.
Idag har jag städat och vart duktig, och det är bra.
Har julstökat hela veckan, och det är lite överskattat tycker jag, skiten ska ju ändå veck snart, men ändå, det är trevligt. Mysigt sådär. Bakat en massa har jag gjort, och till min förskräckelse har jag kommit underfund med att jag inte är en jätte bra bagare, det gjorde mig lite förkrossad, jag älskar ju att baka, men det blir helt enkelt inte så bra..Men det ska ni veta, allt jag bakar är bakat med kärlek, det är huvudsaken! ^^
Har förresten varit ut en sväng på Muffin idag, hemskt stel och stapplig, men det artar sig =)
Imorgon är det "Lill-jul" här, dom som inte kan vara här på julafton kommer alltså imorrn, och det innebär hela huset fullt med ungar och hundar, och det är ju kul (?)
Aja, lite trevligt iallafall...Jag tror att jag ska bli full...Ja, det blir nog så. Kul!
Nu ska jag glo DH säsong 1 :D Yeeeey!

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0