glaa

Hola!
Idag har jag varit glad! Det tycker jag hemskt mycket om!
Kan inte komma på en enda gång jag blivit arg idag faktiskt..Det känns skojjigt ^^
Har bara glidit runt och vart allmänt glad och trevlig. Ätit massa lussebullar också, smarrigt värre.
Och Muffens täcke har inte kommit än, då vart jag ioch för sig lite ledsen, men inte arg på något sett. Eller en smula kanske..för att jag gick ända till postlådan förgäves. Shit happends.
Snart ska jag titta på "bad santa" som Herr. Sundling tipsade mig om, ska tydligen vara ganska skojjig =)


"Den kufiska demonen tittade på mig, små log och sa; tro inte på det du hör, reagera på det du ser.
Jag frös till is en sekund, förstod först inte hans ord, men som det visa oraklet hade han rätt. Han vet vad jag måste göra. Han får mig att inse."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0