den spanska räven rev en annan räv

Söndag, söndag, jag hatar söndagar. Det känns som att jag har sagt det förr, men det går inte att säga det för många gånger, JAG HATAR SÖNDAGAR!
Jävla skit dag är vad den är.
Hemskt arg har jag varit hela dagen idag, och jag tycker inte om att vara arg, jag är inte en arg person.
Men idag har jag sannerligen varit det. Suger.
Kärringen och gubbjäveln där uppe kan vara dom mest idiotiska människorna som går i ett par skor.
Planerar mord nu, jag är villig att ta ett par år i fängelse för att slippa dom där jävla människorna!
Trodde det fanns gränser för hur dum en människa får bli, men dom trampas över hela jävla tiden!
Var tvungen att ta mig ann världens lerigaste heest idag också, och det gjorde mig inte gladare nånstans.
Nu vill jag bli glad igen.
Jag måste köpa julklappar, jag hatar att köpa julklappar. Det är överskattat.
Men jag vill ha jul, och pengar.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0